🔹 دیدار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با دادستان جدید شهرستان

📆 تاریخ: دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴

📍 محل: دادگستری شهرستان فریمان

در راستای تعامل و هم‌افزایی در حوزه صیانت از اراضی ملی و ارتقای حمایت‌های قضایی در برخورد با متصرفین، مهندس سیداکبر داورنیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان به همراه مهندس علیرضا نرگی فریمانی کارشناس حقوقی اداره و مهندس علی غفاری فرمانده یگان حفاظت با حجت‌الاسلام امیرحسین قناد دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

این نشست با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعاون روستایی برگزار شد و طی آن مسائل مرتبط با تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تصرفات، اجرای احکام قضایی، و پشتیبانی از نیروهای یگان حفاظت در مأموریت‌های عملیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔹 دادستان شهرستان با تاکید بر اینکه صیانت از منابع طبیعی مصداق بارز "حقوق عامه" است، بر حمایت قاطع دستگاه قضایی در برخورد قانونی و بازدارنده با متجاوزان به اراضی ملی تأکید نمود.

✅ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان با قدردانی از حمایت مجموعه دادگستری، این هماهنگی را گامی مؤثر در حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف عرصه‌های ملی دانست.

#منابع_طبیعی #صیانت_از_انفال #دادگستری #یگان_حفاظت #حقوق_عامه #فریمان

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان 🌳🇮🇷🍀

https://eitaa.com/Fariman1403