دیدار رییس اداره منابع طبیعی و دیگر مسوولین با دادستان جدید شهرستان فریمان
🔹 دیدار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با دادستان جدید شهرستان
📆 تاریخ: دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴
📍 محل: دادگستری شهرستان فریمان
در راستای تعامل و همافزایی در حوزه صیانت از اراضی ملی و ارتقای حمایتهای قضایی در برخورد با متصرفین، مهندس سیداکبر داورنیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان به همراه مهندس علیرضا نرگی فریمانی کارشناس حقوقی اداره و مهندس علی غفاری فرمانده یگان حفاظت با حجتالاسلام امیرحسین قناد دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
این نشست با حضور مدیران دستگاههای مرتبط از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعاون روستایی برگزار شد و طی آن مسائل مرتبط با تسریع در رسیدگی به پروندههای تصرفات، اجرای احکام قضایی، و پشتیبانی از نیروهای یگان حفاظت در مأموریتهای عملیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔹 دادستان شهرستان با تاکید بر اینکه صیانت از منابع طبیعی مصداق بارز "حقوق عامه" است، بر حمایت قاطع دستگاه قضایی در برخورد قانونی و بازدارنده با متجاوزان به اراضی ملی تأکید نمود.
✅ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان با قدردانی از حمایت مجموعه دادگستری، این هماهنگی را گامی مؤثر در حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف عرصههای ملی دانست.
#منابع_طبیعی #صیانت_از_انفال #دادگستری #یگان_حفاظت #حقوق_عامه #فریمان
روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان 🌳🇮🇷🍀
https://eitaa.com/Fariman1403